Luciafesten!






Va kul vi hade igår, det blev en riktigt lyckad fest med utgång på Birger Jarl.. det var riktigt längesen vi va där, oftast nuförtiden har det blivit att vi stannat hemma å festat vidare men inte igår och jag ångrar inte att vi gick ut... dansade (med afrikaner, lucia & pepparkakstjejen) och hade sååå skoj!
Observera Linas försök till ny schampoo reklam på andra bilden! =)

Åh, snart är det bara en vecka kvar till julafton... bara 7 dagar kvar att jobba och sen låååångledigt, så skönt. På måndag ska vi ha luciafirande på jobbet och jag ska vara tomte & min kollega Peter ska vara lucia! Sen kommer dagarna att rulla på fram till helgen.. jag jobbar även mån & tis innan julafton, men då kommer det nog vara riktigt lugnt med ett fåtal barn. Nej nu ska jag gå och försöka väcka andréas som jobbat inatt, det är dags att vakna nu, så jag kan städa lite här med damsugaren. Ha en bra 3;dje advent! Kram/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0