Lucia & fest!!

Nu sitter jag här i soffan me datorn i knät, vilar lite & kikar på sos familj. Den här veckan har gått riktigt fort med tanke på att jag bara jobbat tre dagar. I torsdags var vi ut med jobbet och blev bjudna av chefen på en libanesisk restaurang, riktigt god mat och magdans hehe. Igår var en lugn kväll, när jag kom hem från jobbet hade jag världens huvudvärk och frös massor så jag la mig med en filt på soffan å somnade direkt, sen vaknade jag lagom till idolfinalen, helt rätt att Kevin vann tycker ja, men Alice var helt okej igår.. jag kände att jag hade feber, så typiskt att bli sjuk nu tänkte jag.. Men imorse när jag vaknade var det som bortblåst så idag har jag hunnit med en sväng nere på stan med Nina och shoppat lite, present till lille Viktor som jag & Nina ska åka till på tisdag, ett halsband till mig själv, present till Nina, vin & glögg till kvällen för ikväll är det nämligen fest hos Nina, en försenad födelsedagsfest.

Nej nu är det dags att hoppa in i duschen och göra sig klar för fest... 



Trevlig lucia på er allal!! /Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0