Jag är utmanad!

Jag vet Alex, det var längesen du utmanade mig hihi... men nu hade jag lite tid över att svara på frågorna.

Tre saker som skrämmer mig:
- Att förlora någon närstående
-Ensamheten
- Mörkret

Tre personer som får mig att skratta:
- Björn & Robert Gustavsson
- Rix morgonzoo (mest Gert)
- Mina gulliga 5åringar på jobbet med deras roliga kommentarer ibland.

Tre saker jag älskar:
- Inredning
- Shoppa
- Alla nära & kära

Tre saker jag hatar:
- Att helgerna är kortare än veckorna
- Bakfylla
- Äckliga sopor som stinker, bläää

Tre saker jag inte förstår:
- Varför kriga?
- Våra pengar tar slut så fort? varför de?
-  Det är mycket jag inte förstår ibland, dum blondin ;) men kommer inte på nåt mer just nu.....

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
- En skrivare
- Tidningsskriftsamlare
- Min & Andréas internetdosor

Tre saker jag gör just nu:
- Skriver det här
- Kollar på tv (reklam nu)
- Lyssnar på musik

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Back packa
- Skaffa familj med barn
- Flytta till mitt drömhus

Tre saker jag vill göra:
- Skaffa jobb närmare hemmet....
- Tatuera mig
- Köpa ny säng & ny soffa

Tre saker som är viktigt i ett förhållande:
- Att man kan lita på varandra
- Lyssna på varann
- Pussar & Kramar hihi ;)

Tre personer jag lyssna på:
- Alla vännerna
- Andréas, oftast
- Min chef

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Fota proffsigare hehe
- Fler språk & teckenspråk
- Surfa

Tre viktiga:
- Min älskling & djuren
-Familjen
-Vännerna

Tre inte så bra saker just nu:
- Att andréas e på fest, och inte jag? fast ne, ja valde det ju själv faktiskt att va hemma.
- Att vi inte har mer pengar att köpa ny soffa för
- Det tråkiga vädret, vill ha snööö

Tre favoriträtter:
- All vegetarisk mat på jobbet (är vegetarian där)
-Annars älskar jag oxfilé & fläskfilé, tzatziki och kylftpotatis
- Laxpasta

Tre personer jag utmanar:
- Tessan
- Malin, kom igen nu å skaffa en blogg
- Jessica, du får också fixa en blogg tycker ja =)


Ja som jag skrev så är andréas på fest.. och jag sitter här i min ensamhet. Men jag har lite att fixa här hemma så det är bara bra, har precis plockat in granen från förrådet som ska kläs och sen ska ja slå in alla klapparna som vi köpt idag. Vi var ute hos Krille & barnen igår och spelade guitar hero, medan jessica var på julbord med jobbet, sen sov hon hos oss i stan. Så idag har vi varit med Jessica, Krille & barnen på stan och köpt julklappar. Är nästan klara nu med julklapparna, bara nån kvar och det ska vi iväg imorgon och fixa. Riktigt nöjd med mina inköp, inte så dyrt blev det heller. Så skönt för andréas familj bestämde att vi bara ska köpa till barnen, det är ju trots allt barnens jul. Fast jag ljuger lite om jag inte erkänner att det är lite tråkigt ändå, jag som älskar att shoppa julklappar och presenter....  och jag gillar ju att få paket också såklart hihi, tur att ja ska få av andréas i alla fall... fast jag inte har önskat mig nåt och han visste precis vad han skulle köpa till mig, det händer ju inte ofta. Han får i alla fall en perfekt julklapp av mig, vet att han kommer gilla den. Ja jag kan ju tyvärr inte avslöja det här, ifall han skulle få för sig att kika in här.
Jaja, nu ska jag sätta igång med att klä granen så det blir gjort.
Bara fyra dagar kvar till tomten kommer & tre dagar kvar tills Albin blir hela 3 år....stora killen =) 
Kramar Sofia



Sötaste småtomtarna.. tack för det fina julkortet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0