Hemma med en sjuk liten...

Jajjemen, idag är jag hemma och vabbar (vård av barn) me lille Felixen. Just nu sover lille pyret, så jag passade på att sätta mig här en liten stund. Om en timme ska vi åka och hämta storebror på förskolan, sen blir det middag här me soppa och pannkakor innan jag åker med ut till Oxätra och sover kvar där. Så skönt att slippa jobba hehe och jag blir hemma imorgon också fast då är ja hemma hos F, där han har alla sina leksaker =) och så blir det kanske en sväng till Öppna förskolan då med. Idag har vi mest myst framför tv:n och tittat på saltkråkan & ätit glass hehe. Preciiis så som det ska vara när man e liten och sjuk!! Sen har han även varit duktig och hjälpt till me maten.. lagt i morötterna & potatisen i kastrullen...så duktig så.


trött liten...



Tänkte bara nämna att vi hade en riktigt trevlig kväll i fredags hos våra vänner Tommy&Malin... me middag, vin & singstar! Det blev aldrig någon utgång, men kul hade vi för det! Tessa kom förbi lite senare och sjöng me oss, vi hade endel roliga diskussioner oxå eller hur tessa? jag kommer aldrig att glömma ludvika blues tröjan haha fy fan jag skrattar bara ja tänker på det och muggen, haha jag tror Malin tyckte vi va bra konstiga... Tack tjejer & killar för en rolig kväll =) Ett stort grattis till Tommy också som kommit in på polishögskolan i Växjö. Andréas e inte nååååå avensjuk. Synd bara att du flyttar så lååångt bort, men tur Malin att du bor kvar i uppsala iaf! Det får väl bli en tripp till Växjö i sommar ! =)

I lördags umgicks vi med våra kära grannar Malin & Håkan (jobbigt de där me massa Malin;ar)..haha. Vi spelade spel, kikade på stjärnor på is och åt pizza!! Nu får ja väl avslöja Malin ? jaa jag gör det ändå thihi, det är nämligen så att det finns en liten bebis i Malins mage, som ska titta ut i den stora världen i början av juni. Så ett stort grattis även här till er båda! och där e det väl mest jag som e avensjuk... hihi ;)




I igår, söndag, var det ju redan 2:a advent och vi hade fikagäster här, först Andréas föräldrar och lilla syster sen på kvällen kom Malin & Håkan. Så trevligt så!! Nu börjar det kännas att det inte är så långt kvar till julen. På onsdag ska vi ha pyssel på jobbet, så kul hehe och jag & jessica ska även pyssla lite med barnen ikväll tänkte vi...

Ha en bra dag! Kramar Sofia

Kommentarer
Postat av: Tessa

Jasså du är avensjuk? vad ska detta betyda?

2008-12-08 @ 15:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0