Camillas inflyttningsfest!



Kom på att jag faktiskt glömt skriva om lördagens fest! Det var en riktigt trevlig fest, kul att se hur ni bor Camilla och nu när ni bor närmare oss får vi ta och ses lite oftare! Camilla & Henrik bjöd på massa godsaker under kvällen, olika minipajer, sallad, snittar och sen glögg, pepparkakor, olika ostar, lussekatter & camillas goda cheesecake och massa god alkohol. Vi sjöng singstar hela kvällen, så roligt.

Idag hade jag bytt bort min stängning så jag slutade lite tidigare, Andréas och jag har varit och köpt nya julgardiner och lite annat som jag ska fixa & hänga upp i fönstren imorgon, sen tänkte jag göra julgodiset också. Nu ska jag fortsätta kika på oskyldigt dömd! Ha det bra /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0