Sommaren slut & hösten på väg.....

Kära läsare, jag vet det var evigheter sen jag uppdaterade om ngt här. Min semester är slut och jag har börjat jobba igen, två hela veckor har faktiskt rullat förbi. Det känns ändå bra att vara tillbaka till vardagen igen. Har även börjat med träningen igen, så skönt att komma igång. Den här helgen blir lugn för min del, Andréas jobbar och jag har tänkt städa, tvätta, träna och pyssla lite med mina framkallade kort som ligger i stora högar & väntar på att sättas in i album. Inget annat planerat än så länge... kanske blir en sväng till Mio & Combo home eller ngn annan möbel affär eftersom vi är ute efter en ny soffa till vårt data/gäst/bio rum, som är tänkt att bli enbart bio/gästrum. Datorn tänkte vi flytta in till sovrummet i en liten hörna vi har där inne, måste bara fixa ngt slags bord för den att stå på. Sen har vi även andra planer, så som att måla om i sovrummet & köpa ny sängstomme och även göra helt klart i köket, lämna in luckorna på lackning, köpa ny kyl/frys & spis och lägga nytt golv, vilket vi inte gjort än. Jag har tidigare sagt att vi ska ta ett rum i taget och då måste det ju bli att vi gör klart köket först eftersom vi börjat där...... men nu har vi funderat fram och tillbaka... och det är ju mycket roligare att köpa en ny soffa än t.ex. en ny spis. Åh, vilka bekymmer haha.. vi får se hur vi gör.

 
Det är ungefär en sån där soffa vi vill ha.... i ljusare beige färg.



Förra helgen på fredagen hade vi den årliga kräftskivan, riktigt trevligt! På lördagen bowlade vi med Malin & Håkan, discobowling på fyrishov & på söndagen hade jag aloevera party hehe, killarna spelade x-box och vi tjejer införskaffade oss lite olika krämer & annat.

Nej nu ska jag iväg till gymmet en sväng... det kommer ett inlägg om semestern senare under dagen!
Kramar & hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0