Äntligen vår, på riktigt!

Ja Malin jag har blivit dålig på att blogga hehe :) men nu när det äntligen har gått och blivit vår med fint promenadväder så passar man ju på att vara ute så mkt som möjligt, man får både bra motion och en glad hund - som skuttar högt så fort man tar fram kopplet! men jag ska försöka att få ner några rader här i alla fall... I söndags var det superfint väder så då tog vi och åkte ut till Andréas syster och hälsade på. Vi var ute på deras gård hela förmiddagen och lekte med Jonathan & Felix, busade med Snoddas och blev bjudna på fika. Sedan tog vi även en liten tripp i skogen och då hittade vi tussilago.... så nu e verkligen våren här!! Imorgon torsdag är det sista jobbar dagen för mig den här veckan, för på fredag ska vi sorgligt nog på begravning och ta farväl av Andréas kära farmor som somnat in.... jag har nog inte riktigt fattat det än, att hon inte finns längre... hon som va så himla go och snäll :( men fy för begravningar, inge kul alls... speciellt inte så känslig som jag är som gråter för minsta lilla. Men men, sånt är livet! Nu är det dax att sova för min del... tuffa dagar med inskolning, men det har gått så bra så, hon e så duktig lilla tjejen. Godnatt då!!
image206
tussilago, eller hästhov som den även kallas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0