Göteborg!

Roligaste födelsedagspresenten =) Resan ner va väl inte den roligaste kanske och inte hemresan heller som tog 2 timmar extra, 8 totalt, för alla bilköerna & stopp vid broöppning osv... måste tillägga att vi åkte ner & hem 5stycken i en ganska så liten bil! Men de va jättesnällt av er Miriam & Mikaela att vi fick åka med er. För det var nämligen så att våran bil hade pajat och vi hade den inne på lagning, men den blev aldrig klar, även fast dem hade lovat det. Så lite panik hade Andréas där ett tag och va ju tvungen att berätta hur allt låg till. Så det var tur att Miriam och Strömberg också skulle ner och hälsa på Fredde samma helg så vi kunde åka med dem. Jaja nog om resan.... Jag tänkte inte skriva så mkt mer utan bilderna får visa vad vi gjorde. Vi sov i alla fall 2 nätter hos fredde och första kvällen blev vi bjudna på tacos och drack nåt glas vin. Andra kvällen var vi ute på afterwork, sen hem till David och fortsatte festandet, blev nog lite för mkt där ett tag för mig...haha men jag nyktrade till lite på slutet och hängde med ut. På lördagen var vi på Liseberg, där jag såg kaninerna ;)  åkte massor av karuseller och åt mat och ben & jerry´s glass. Sen på kvällen checkade jag & Andréas in på ett hotell, så mysigt och lite senare var vi ut och åt på en jättefin restaurang, vi delade på 1 meter foccacia! så gott... men vi blev mätta efter en halvmeter hehe. Sen var det en mysig hotellnatt & super god frukost morgonen efter. Hela söndagen gick åt till hemresan! så trött kan jag lova att jag var när jag kom hem.
Tack Jessica & Krille för att Snoddas fick vara hos er! Så snällt! & även tack till Malin och Håkan som tog hand om Baghera... Sån tur att vi har er!



Haha David du e bra rolig du.... som jag skratta när han lekte inbrottstjuv i hans eget skåp som tydligen hade gått i baklås haha pucko... Fråga mig inte va han gör där på sista bilden... en pelare till en bro är det iaf! Om du inte såg det ;)









Kommentarer
Postat av: Tessa

Vaaaaa fiiiinaaa ni är mina goingar!!!! <3



Puss å kram!!!

2009-06-13 @ 16:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0