Huller om buller....

Ja just nu har vi lite grejer överallt här hemma. Igår övertalade jag Andréas om att måla våran byrå i sovrummet till vit. Så de pysslade vi med, men de tog sån tid att torka och måla igen, så vi har fortfarande massa saker överallt å måste nog även måla lådorna en gång till. Men de blir nog bra till slut iaf =) Jag kom nyligen hem från Lena, min barndomskompis storasyster som numera är min kollega, men inte så länge till då hon om bara några veckor ska ha en liten bebis. Jag var i alla fall där och blev bjuden på middag sen var jag barnvakt åt hennes Jonathan 2 timmar, massa bus & skoj hann vi med. Så han somnade nog skönt. Vi kollade även på trolltyg, som jag älskade de när ja var liten thihi...

Jonathan i sin koja i soffan !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0