Melodifestivalen, vilket fiasko?

Egentligen gillar jag inte schlager... men kikade lite på melodifestivalen igår och shit, vilket skämt. Visst att man inte enbart ska ska rösta på artisterna som e kända utan att det mer är låten som avgör, men det finns ju en anledning till att dem blivit kända ? Upp & hoppa bla bla bla.....sämsta jag hört på länge!! Sen e det klart att dem på svt e smarta, som förra lördagen när Carola & Andreas gick till andra chansen..... detta för att höja andra chansen och dessutom öka spänningen i tävlingen. Lite fifflande med siffrorna tror ja nog att det är, även om Carola inte är min men många andras idol. Nog om fiasko.....

Min dag igår bestod av en massa spring i olika affärer, provade jackor överallt...måste nämligen ha en ny innan vi drar till fjällen. Köpte dock ingen igår eftersom jag inte riktigt kunde bestämma mig, måste fundera lite.

Den helvita satt nog bäst på och passar´bra ihop med mina byxor men dumt med vit jacka kanske? vi får se vad det blir, måste bestäma mig snart iaf för om lite mindre än två veckor åker vi.

image124
Vill avsluta med ett stort grattis till Andréas lillasyster Madde, hipp hipp hurra på din födelsedag!! Vi kommer och firar dig imorgon....


Nu ska ja fortsätta med tvätten & städa lite här hemma....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0