fortfarande sjuk....

snörvel snörvel!! Man får inte mkt gjort när man e sjuk, har mest legat i soffan och glott på tv! Men ja tog mig faktiskt ner på stan en sväng igår, följde med Malin som skulle klippa sig sen fyndade jag en tavellist och några ljus på Mio rean, folk var som galna där inne.....
 tavellisten ska sitta i hallen, så nu måste ja bara skaffa en tavla också..funderar antingen på att förstora ett svart/vitt kort på baghera & snoddas eller något annat coolt svart/vitt motiv på en canavas målarduk! Va på ikea en sväng idag och tittade på olika tavlor, men hittade ingen passande, får leta vidare! När vi var ute på en av våra promenader idag så dök det upp en liten papillon som sprang lös utan ägare, jag och Malin gjorde ett tappert försök att locka in honom/henne men misslyckades, så vi ringde polisen iaf och underrättade dem. Stackaren var ju helt förvirrad och bara sprang runt bland buskarna!!
Dem e ju såååååå söööta thihi...image84
Nej nu ska jag kika på film, "Irene Huss Tatuerad Torso", skulle tydligen vara bra! jag återkommer med en recention...
image85

Kommentarer
Postat av: Tessa och Johan

Heej svejs!! Har du blivit sjuk din stackare! Har ar det kanon!! Vi solar och badar och har det j'tte bra, vill inte aka hem, men det ar en hel vecka kvar :) Yippiee!! Alkoholen flodar har vill jag loca det ar ju sa billigt!!! vi ses om en vecka! puss och kram!!

2008-02-12 @ 10:02:34
Postat av: Sofia

NÄmen halloj! Ahh jag förstår att ni har det kanon, jag skulle gärna byta med er!! Ta det lugnt med alkoholen bara hehe... skönt att höra ngt från er iaf, ni får ha en fortsatt skön semester, p&k

2008-02-13 @ 21:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0