Förkyld....


ja typiskt, jag har gått och blivit förkyld när det äntligen är helg och man har tid för annat än bara jobb,.. men det är inte så konstigt egentligen när vi var ute hela dagen på jobbet igår, barnen springer ju runt och leker i sina varma overaller, mössor, vantar men vi dumma pedagoger står där, tittar på, utan mössa och ja ingen varm overall heller för den delen, thihi... så jag får väl skylla mig själv! så den här helgen blir alltså lugn, inget planerat!! Nu ska ja bara försöka att ta mig till apoteket för att införskaffa lite meducin... har varken nässpray eller värktabletter! Jag som så gärna skulle velat ta mig ner på stan och kika lite, bland annat så hade dem utförsäljning på Mio, 50%rea... får se om jag orkar senare, just nu känns mitt huvud sprängfyllt. Malin skulle komma förbi med en alvedon iaf, taaack för det, du är en ängel :)
image81
Det värsta är att jag måste verkligen ta mig ut på en promenad nu, men när andréas vaknar är det han som får gå ut med hunden! inte kunde snön ligga kvar heller.... får hoppas på att det blir vår snart!!! så länge snön ligger kvar i fjällen så !


Ha en trevlig helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0