Alla hjärtans dag!!


♥ Tusen tack till min älskling för de fina rosorna & den goda middagen!!!

Nu blir det mys med mina djur eftersom Andréas tyvärr jobbar ikväll.....







Pussar & Kramar till alla mina underbara vänner på........


image88 


Filmen som jag kikade på i helgen var riktigt bra, gillar man Beck-filmerna så rekomenderar jag den. I måndags var jag hemma eftersom jag fortfarande var sjuk, jag är inte helt frisk än men jag har jobbat sen i tisdags.... Riktigt fint väder har det varit i några dagar nu, så sköönt med lite sol. Nu längtar jag verkligen efter våren! Imorgon är det äntligen fredag och helg!!! På lördag ska vi till tekniska museet i sthlm med Jossan & P.A., hans syster och kille, spännande att gå på 4d. bio, sedan blir det ut och ta någon öl.. nicee!!
I köket står renoveringen still just nu, eftersom vi fortfarande inte fått våran fläkt..... när vi väntat så här länge så kan vi lika gärna vänta lite till....

Nu ska jag snart sussa, natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0